شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:38 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یا تاکنون پیش آمده است که بخواهید به تاریخ و زمان دقیق آخرین باری که کامپیوتر Shutdown شده است پی ببرید؟ در این ترفند قصد داریم نحوه پی بردن به این موضوع را از طریق 3 راه مختلف در ویندوزهای XP و ویستا بررسی نماییم.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:36 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

قصد داریم تا هم اکنون یک ترفند بسیار هیجان انگیز را به شما معرفی کنیم! با بهره گیری از این ترفند شما میتوانید به شکل مخفیانه ، دوربین های مداربسته نصب شده بر مکانهای امنیتی و سری را مشاهده کنید. مکانهایی اعم از نیروگاههای اروپایی ، آمریکایی و آسیایی ، کارخانه های خارجی ، شرکتهای پتروشیمی خارجی و .... .جالب اینکه این عمل مخفیانه از طریق جستجوگر معروف گوگل فراهم شده است. همچنین امکان مشاهده لحظه به لحظه بشکل عکس و همین طور با تغییر زاویه و بزرگنمایی نیز وجود دارد.

برای خواندن ترفند روی ادامه متن کلیک کنید



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یکی از مواردی که در حوزه امنیت شبکه و اینترنت بسیاری از کاربران حتی کاربران حرفه ای را نیز بسیار تهدید میکند فعالیت های اینترنتی ناخواسته ای است که در محیط ویندوز انجام میگیرد. این فعالیت ها ممکن است چه از طریق نرم افزارهای مختلف نصب شده و چه از طریق بدافزارهایی (Malware) که ممکن است بر روی سیستم شما در حال اجرا باشد و به طور مخفیانه جاسوسی سیستم را بکند صورت بگیرد. به عبارتی دیگر، ممکن است به این موضوع دقت کرده باشید که در هنگام اتصال به اینترنت ، اگر هیچ فعالیتی نظیر باز کردن صفجه وب توسط مرورگر انجام ندهید ، در پنجره Status مربوط به کانکشن اینترنت شما و در قسمت Activity مقدار Send و Receive باز هم تغییر خواهد کرد. این بدین معناست که پس از اتصال شما به اینترنت همواره در پشت پرده ارتباطات پنهانی در میان ویندوز و اینترنت برقرار است. این ارتباطات مخفی میتواند گاهی انقدر مضر باشد که باعث اشغال زیادی از پهنای باند اینترنت شما گردد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید کلیه ارتباطات جاری انجام شده میان ویندوز و اینترنت توسط نرم افزارهای نصب شده را به شکل ریز شده و دقیق مشاهده کنید و در صورت لزوم اقدام به موقعی در جهت حل آن صورت دهید.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سلام

حتمأ شما نیز با Firewall یا دیوار آتشین موجود در ویندوز XP و ویستا آشنایی دارید. وظیفه اصلی این Firewall در درجه اول تأمین امنیت سیستم شما در برابر حملات خارجی به ویندوز است. اما این قابلیت همواره تأثیر مثبت ندارد و گاهی لازم میشود که آن را غیرفعال نماییم. جهت فعال سازی و غیرفعال سازی دیوار آتشین در ویندوز بایستی ابتدا به Control Panel و سپس Windows Firewall رفته و آن را فعال کنیم که این راه تا حدودی طولانی است. هم اکنون قصد داریم روشی میانبر از طریق ساخت Shortcut در ویندوز جهت فعال و غیرفعال نمودن Firewall برای شما بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با یک دوبار کلیک بر روی آیکون مربوطه بر روی دسکتاپ دیوار آتشین را فعال نمایید و یا بلعکس.

ادامه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 26900
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1